Add-On Software

Ondanks dat Microsoft steeds meer functionaliteiten in Teams stopt en programmeert zullen er altijd toepassingen en functies ontbreken. Teams is steeds meer het startpunt van elke communicatie en ander workflow waarbij integraties met callcentre software, CRM en ERP pakketten worden gemaakt. Dat kan door middel van API’s als ook door bepaalde powerapps die in de marktplaats van MS Teams beschikbaar zijn. Het zijn software-applicaties die variëren klantcontact tot backup/recovery als ook het uniformiseren van handtekeningen. En…het worden er steeds meer.

 

Kennispartners Add-On Software

NEC Univerge Blue

Waar uw medewerkers ook actief zijn – op kantoor, thuis of onderweg – het is belangrijk dat zij met de juiste communicatie tools zijn toegerust om optimaal, veilig en realtime te kunnen samenwerken. Met UNIVERGE BLUE communiceren organisaties volledig via de cloud. Daarmee zijn de communicatiesystemen altijd up to date en is inrichting van de klantcontact- processen optimaal flexibel en toekomstbestendig.

Lees meer

Pridis

Connecsy | CloudTM is de attendant console oplossing binnen MS Teams. Of uw bedrijf nu groot of klein is, efficiënte communicatie is altijd een uitdaging. Bedrijven worden steeds meer geconfronteerd met verschillende soorten contactkanalen. Dus hoe persoonlijk en efficiënt is het contact met uw klanten? En hoe bereikbaar zijn uw medewerkers?

Lees meer

Exclaimer

Exclaimer is ontstaan als platform waarmee centraal iedereen kan worden voorzien van dezelfde vormgegeven e-mailing handtekening. De voordelen zijn evident : uniformiteit en vooral ook de mogelijkheid om centraal de handtekening te gebruiken als marketinginstrument. 

Lees meer

Avepoint

AvePoint biedt de enige volledige suite van SaaS-oplossingen voor het migreren, beheren en beschermen van data in Microsoft 365. Deze oplossingen zijn ontworpen om oversharing in Microsoft 365 te voorkomen met geautomatiseerd beleid dat niet alleen controles toepast, maar ze ook afdwingt

Lees meer

Tollring

Analytics 365 van Tollring biedt bruikbare inzichten in samenwerking voor betere bedrijfsprestaties. Analyse van customer engagement activiteiten entrends bevordert efficiëntie in de communicatie voor een uitzonderlijke klantervaring

Lees meer

Puzzel

Puzzel stelt merken in staat om uitzonderlijke ervaringen voor hun klanten te leveren door technologie en mensen te combineren om levenslange relaties te creëren

Lees meer