null

Add-On Software

Exclaimer

Iedereen dezelfde handtekening in OUTLOOK!

.

Hoofdpijndossier opgelost.

Veel mensen herkennen dit wel: de afdeling marketing schrijft wel een uniforme handtekening voor, maar niemand houdt zich er echt aan.  Vanuit die ergernis is Exclaimer ontstaan als platform waarmee centraal iedereen kan worden voorzien van dezelfde vormgegeven e-mailing handtekening. De voordelen zijn evident : uniformiteit en vooral ook de mogelijkheid om centraal de handtekening te gebruiken als marketinginstrument.

Opkomst Microsoft 365

Met de opkomst van Microsoft 365 en daarin MS Teams is e-mailen als communicatiemiddel niet verdwenen. Integendeel: het meeste zakelijke communicatieverkeer gaat nog altijd via e-mailing, Onder zo’n e-mail staat de handtekening (logo en gegevens ) van de afzender. Super handig om het vervolg van de communicatie goed in te kunnen zetten en om bijvoorbeeld te kunnen lezen dat iemand niet op woensdag bereikbaar is.

Signature Management

Met Exclaimer ontstond er een nieuwe tool waarmee de afdeling HR, IT of steeds vaker ook Marketing er voor kan zorgen dat iedereen in de organisatie – met de mogelijkheid om per afdeling of divisie te kunnen variëren dezelfde e-mailhandtekening krijgt. Dit zijn de voordelen:

  • Centraal ontwerp en control handtekeningen Outlook
  • Makkelijk update handtekeningen met nieuwe huisstijl
  • Inzetten van de handtekening als marketing instrument (bij acties of een event bijvoorbeeld)
  • Controleren en bepalen hoeveel persoonlijke vrijheid er toegestaan is
  • Met knoppen routes naar MS Teams (chat/ video) of Whatsapp mogelijk maken
  • Toevoegen afspraken planner “maak een afspraak met mij“

Besparen van kosten bij IT om niet overal handtekening te moeten instellen

Meer weten over Exclaimer Of wil je als resellers / MSP partner worden?

Bel of mail Mathijs Theunissen.

mathijs.theunissen@exclaimer.com

+ 31 6 42118780

www.exclaimer.com

Top 7 ergernissen als het gaat om e-mail handtekeningen

  • Medewerkers die hun eigen handtekeningen maken
  • Werknemers vragen om sjablonen te kopiëren en plakken
  • Het bureau van elke gebruiker moeten bezoeken
  • Constante verzoeken van Marketing ontvangen voor handtekeningupdates
  • Handtekeningen die op verschillende apparaten anders worden weergegeven
  • Handtekeningen met onvolledige contactgegevens
  • Handtekeningen die niet op alle apparaten worden toegepast

Signature Marketing Cloud

Stel je een wereld voor waar e-mailhandtekeningen geen constante doorn in het oog zijn, maar werken voor jou. Gebruik een nieuwe manier om belangrijke marketingberichten te communiceren met Exclaimer Signature Marketing Cloud.

  • Intuïtief e-mailhandtekeningen ontwerpen
  • Gebruik op alle e-mailclients en apparaten
  • Implementeren voor specifieke gebruikers/afdelingen.
  • Target geselecteerde doelgroepen met inhoud
  • Vereenvoudig het beheer van gebruikersdetails.

Nieuwe Feature in Exclaimer in 2022

1. EXCLAIMER SIGNATURE FEEDBACK POWER UP

Feedback is cruciaal voor het begrijpen van de prestaties van uw organisatie en de service die het biedt. Met Exclaimer Signature Feedback Power Up kunt u inzichtelijke reacties verzamelen op elke e-mail die u verzendt.

• Voeg 1-klik-enquêtes toe aan uw e-mail communicatie.

• Krijg feedback met een enkele klik.

• Verzamel statistieken in één dashboard.

• Ontvang realtime waarschuwingen en reageer sneller.

• Feedback toekennen aan specifieke contacten en rekeningen.

2. EXCLAIMER SIGNATURE APPOINTMENTS POWER UP

E-mail is een van de belangrijkste vormen van zakelijke communicatie, maar het kan de behoefte aan telefoontjes en persoonlijke ontmoetingen. Laat uw e-mailhandtekening al het werk doen dat nodig is om maak een handige afspraak met de Exclaimer Signature Appointments Power Up.

• Voeg een boekingslink toe aan de juiste e-mails.

• Laat ontvangers een tijd selecteren uit beschikbare slots.

• Bied realtime beschikbaarheid van ontvangers kalenders.

• Maak aangepaste boekingspagina’s met corporate branding.

• Definieer dagen/tijden die beschikbaar zijn voor boeking.

• Integreer met Microsoft Teams en andere videoplatforms.