Unexus
De ultieme klantervaring met Unexus Connect for Teams
.

Unexus is als technisch en sociaal vaardige advies en implementatie-partner gespecialiseerd inhet ontwerpen, implementeren en onderhouden van communicatie-trajecten voor organi- saties. Unexus kan bogen op veel ervaring in woningbouw, bouwbedrijven
Klantcontact met Microsoft Teams
Als communicatiespecialist krijgt Unexus regelmatig de vraag of er meer mogelijk is in klantcon- tact met Microsoft Teams. Per slot van rekening heb je al licenties gekocht en wil je deze maxi- maal inzetten. Of je nu al twee jaar werkt met Microsoft Teams of er net mee start: er valt altijd meer te halen uit je klantcommunicatie. Wil je Teams gebruiken in je contact center en eventueel de telefonie inrichten met Teams? Met Unexus Connect for Teams creëer je meer mogelijkheden om je eigen bereikbaarheid in te richten.
Maak van je Teams-omgeving een klantenserviceapplicatie
Microsoft Teams is een mooi middel om online te communiceren. Toch heb je meer nodig dan enkel Microsoft Teams om het te gebruiken als klantenservice-oplossing. Unexus heeft deze be- hoefte in demarkt gesignaleerd. Daarom integreerden we de afgelopen jaren Microsoft Teams in ons communicatieplatform. Bij verschillende organisaties hebben we bellen met Teams in- gericht. Voor de hele organisatie, maar ook alleen voor een KCC. Integreer volledig met Office 365 en laat alles via Microsoft lopen. Doordat wij deze integraties bieden in combinatie met ons platform, kan de Teams-telefonie via ons platform gerouteerd worden. Op deze manier kan de belinformatie je nog meer inzicht bieden die anders niet zichtbaar was. Juist dit inzicht is belang- rijk voor een organisatie die zich wil blijven ontwikkelen en verbeteren. Commercieel Directeur Wim Pullens: “In combinatie met de Unexus oplossing voegen wij de ontbrekende meerwaarde toe die tot betere bereikbaarheid, klantenservice, inzicht en integratie leidt. We hebben al bij verschillendeklanten integraties met Microsoft Teams en het Unexus Connect platform met succes gerealiseerd”.
Klantcontact met Microsoft Teams
#1 Maak van je Microsoft Teams omgeving een schaalbaar en geïntegreerd klant contact centrum
#2Vervang losse applicaties met één flexibele en locatie onafhankelijke communicatie-applicatie
#3 Geen telefooncentrale meer nodig met Microsoft Teams Direct Routing
#4 Blijf werken aan inzicht en verbetering met routering van Microsoft Teams-telefonie via het Unexus Connect platform
#5 Creëer beter zicht op beschikbaarheid van collega’s en verbind intern door op het moment dat het ook echt past
Werk binnen Teams met de Unexus Teams Client
Naast een geïntegreerd platform kun je ook kiezen voor een applicatie die draait binnen Teams. Deze applicatie download je in
de appstore van Teams. Een fijne oplossing voor kleine KCC’s, of de backoffice van jeorganisatie. Binnen deze in-app applicatie zijn de Unexus telefonie functies, zoals in of uit een groep schake- len en uitgaand nummer selectie, gemakkelijk te gebruiken binnen de Microsoft Teams omge- ving.
Al diverse klanten maken gebruik van de integratie met Microsoft Teams. Wij helpen ook jou graag door de mogelijkheden voor uw organisatie samen te bespreken.

Directe levering en service voor de beste oplossing voor elkecommunicatie-uitdaging
Unexus onderscheidt zich door het leveren van een zelf-ontwikkeld communicatieplatform met directe implementatie. Samen met de organisatie waarvoor de opdracht wordt uitge- voerd wordt de beste oplossing gebouwd in een dynamische omgeving waar altijd ruimte is voor innovatie. Het platform wordt zo steeds verder geoptimaliseerd. Unexus vindt het daarbij belangrijk om niet alleen het platform te leveren, maar ook aanvullende managed services om KCC-afdelingen te ondersteunen op alle uitdagingen rondom klantenservice. Denk bijvoorbeeld aan hosting in de cloud, business intelligence, monitoring, klanttevre- denheidsonderzoek en planning van je afdeling.